kulcsszókutatás

Kulcsszókutatás, avagy a SEO kulcsa kulcsszavainkban rejlik

S

okan nem tudják felmérni, de a kulcsszókutatásnak stratégiai jelentősége van.

A weboldalad alapja nem csak a technika, hanem a rá épülő tartalom is kell hogy legyen. A kulcsszókutatás segít, mutatja az utat, nem csak a tartalom kialakításában, de az URL struktúra, a menürendszer, a belső linkszövegek, az úgy nevezett heading struktúra, stb. kidolgozásában is. Emellett ez határozza meg a keresőoptimalizálást segítő egyéb eljárásokhoz szükséges szövegek megírását.

Mint például a weboldalak META title és description adatainak, a képek ALT tagjeinek, stb. kitöltését. Ugye nem mindegy, hogy olyan kulcsszavakra optimalizálódik a weblapod, aminek kevés a keresése? Vagy stratégikusan gondolkodva, olyan kulcsszavakat válassz, amik nagyobb keresési számmal bírnak. Emiatt fontos a kulcsszavak keresése és vizsgálata.

És ennél továbblépve, a kulcsszókutatás az üzleti döntéseidet is segítheti, hiszen segít megérteni ügyfeleid és potenciális ügyfeleid gondolkodását és fogyasztási szokásait. Olyan piaci igényeket és jelenségeket tárhatsz föl, amire nem is gondoltál. Olyan döntésekben is segíthet, ami nem biztos, hogy eszedbe jut. Például vidéken szeretnél terjeszkedni, de több város is számításba jöhet.

A keresések száma, adott esetben megmutatja, hogy melyik városban milyen igény van az adott termékre, szolgáltatásra. Mint ahogy azt is megmutatja, hogy melyik termékednek van nagyobb keresettsége. Így mondjuk a málna ízű lekvárból nem rendel be annyit, mint a barackból, mert nagy eséllyel lassabban fog fogyni. Ilyen módon a kulcsszavak keresése és a kulcsszókutatás során lényegében egyfajta piackutatást is kapunk eredményül.

Kulcsszókutatás – tervezés folyamata

A pontos informálódás, tervezés elengedhetetlen egy kulcsszókutatáshoz.

Segíthetünk kulcsszókutatásban?

Ha számodra is fontos a minőség, akkor keress minket! .

 38 Olvasták